Diensten
Organisatie en creativiteit stroomt door ons bloed. Les Deux Amies hebben wij opgericht met als doel, jouw visie tot leven brengen. Wij doen dit met veel aandacht voor details, goede planning, originaliteit en natuurlijk heel veel liefde voor het vak. Met elkaar maken we elk event tot een prachtige herinnering zonder de nodige stress die het plannen van feestjes met zich mee brengt.Onze diensten
Feesten
Als het gaat om het decoreren van feesten, is het belangrijk om een balans te vinden tussen esthetiek en functionaliteit. Voor "Les Deux Amies" zou ik aanraden om te beginnen met het bepalen van een thema of kleurenschema voor het feest, zodat de decoraties naadloos kunnen worden geïntegreerd in de algehele sfeer.Zakelijke evenementen
Les Deux Amies is een bedrijf dat gespecialiseerd is in het organiseren van evenementen, en het decoreren van die evenementen is een belangrijk aspect om de gewenste sfeer en ambiance te creëren. Of het nu gaat om een zakelijke bijeenkomst, of een gala, het decor is een cruciaal onderdeel van het evenement en kan het verschil maken tussen een goede en een geweldige ervaring.Les Deux Amies
Laat het uitbesteden van de planning en uitvoering aan professionals zoals "Les Deux Amies" je veel tijd, stress en geld besparen. Hun team van experts heeft jarenlange ervaring in het creëren van unieke en memorabele evenementen. Ons netwerk van leveranciers en creatieve ideeën, kunnen we elk evenement perfectioneren en een op maat gemaakte ervaring creëren.Werkwijze
Heb jij binnenkort een feest/event maar laat je liever het plannen en versieren over aan de professionals? Dan ben je op het juiste adres. Binnen een paar stappen kunnen we aan de slag gaan met het plannen van jouw feest/event.1. Mail ons
Via het contact formulier kun je ons een mail sturen. In deze mail vermeld je de volgende dingen:
- soort feestje/event
- jouw ideeën in het kort (thema)
- locatie ( deze regel je zelf)
- budget
- datum
Binnen 48 uur mailen wij u terug met de mogelijkheden en schatting van kosten. Gaat u hiermee akkoord dan kan het echte plannen beginnen en boeken we een consult in.
2. Consult
Met een consult gaan we samen aan tafel zitten om te bespreken hoe we jouw visie werkelijkheid kunnen maken. We bespreken de decoraties, budget, kleuren en eventuele thema's, extra's en maken een moodboard. Heb je nog niet helemaal een visie en ben je niet zeker wat je precies wil, helpen wij jou met onze creativiteit om tot een plan te komen.
Na het voldaan van de aanbetaling gaan wij aan de slag!
3. Het event/feest
Na het consult gaan we aan de slag. Wij maken het ontwerp, doen de bestellingen, gaan aan de knutsel en zorgen ervoor dat alles voor op de dag zelf gereed is. ondertussen houden we contact en zullen we je op de hoogte houden van de vooruitgang. De dag van het event/feest komen wij alles opzetten en eventueel afbreken.
(Let op, de attributen en achtergronden huur je dus kun je niet houden)
Zodra alles is opgezet kan het feest beginnen!